Pastor Paul Verheijen onverwacht overleden

Op zaterdagmiddag 27 januari jl. is zeer onverwacht onze pastoor Paul Verheijen overleden. Op de leeftijd van 72 jaar en in het jaar dat hij zijn 40-jarig jubileum als priester hoopte te vieren. Op donderdagavond 1 februari is er om 19.00 uur in de parochiekerk te Dokkum een gedachtenisviering door pastor Jan van Beek. Aansluitend volgt een doorlopende 24-uurs wake, donderdagavond en vrijdag, tot de uitvaartmis op zaterdagmorgen 3 februari om 11.00 uur. De kerk is dan dag en nacht open. Pastor Paul blijft in de kerk en iedereen kan op zijn of haar eigen manier afscheid nemen en eventueel een condoleance achterlaten in een condoleanceboek. Bij de uitvaartviering op zaterdag gaat bisschop Ron van den Hout voor als hoofdcelebrant.

Voor de wake vragen we mensen zich te melden om elk voor een tijdsblok van minimaal één uur aanwezig te zijn. ‘s Nachts en/of overdag. U kunt zich hiervoor opgeven bij het secretariaat@paxchristi.frl of telefonisch: 06 – 20503625.

UPDATE:
De uitvaartmis is ook te volgen via livestream op www.kijklive.frl