Startdag Vastenactie Noord Nederland op 18 november 2023

U wordt van harte uitgenodigd voor de Startdag Vastenactie van het Noorden op zaterdag 18 november a.s. Ook dit jaar willen wij een gevarieerd dagprogramma aanbieden, waarmee u geïnspireerd wordt om in 2024 met hart en ziel campagne te voeren voor de Vastenactie. De campagne van 2024 heeft deze keer het centrale thema: “Leven in een veranderende wereld”

De dag is bedoeld voor de leden van de VOM-groepen, pastorale beroepskrachten, vrijwilligers van kindernevendienst-groepen en catechesegroepen. Ook nodigen we graag leerkrachten uit van de katholieke scholen in ons bisdom.

Waar: De Zuiderkerk in Drachten,
De Drift 46, 9203 GH Drachten.
Tel. 0512 – 539946

Aanvang: van 10.00 – 14.45 uur, inclusief lunch

Kosten: De dag, inclusief lunch, wordt u aangeboden door Vastenactie en het Bisdom Groningen-Leeuwarden. Parkeren: er is voldoende parkeergelegenheid op het eigen terrein van de kerk.

Aanmelding voor deze dag is noodzakelijk in verband met de lunch, die u wordt aangeboden. U hoeft zich niet aan te melden voor workshops. Deze keer is het hele programma plenair. U kunt zich aanmelden bij: l.winter@bisdomgl.nl

Namens Vastenactie : Johan Compier, Margot de Zeeuw en Marc Bollerman Namens het bisdom: Henriët Lases, Harmen Altena en Agaath Erich

Uitnodiging Startdag Vastenactie 2023