De 18e Grunneger Dainst die op gepland staat in de Antoniuskerk in Musselkanaal gaat niet door.

De 18e Grunneger Dainst die op 17 september 2023 gepland staat in de Antoniuskerk in Musselkanaal gaat niet door. De reden hiervan is dat pater Ben Bolmer tijdens zijn vakantie zijn heup heeft gebroken. Hij is succesvol geopereerd en hij is nu aan het revalideren maar zijn volledig herstel zal wel enige tijd duren.

Het is momenteel nog niet bekend wanneer de 18 Grunneger Dainst wel doorgaat, maar dat hoort u nog wel van ons. Wij wensen “onze parochiezoon” pater Ben Bolmer een voorspoedige genezing en een succes vol herstel.

Er is om 10.00 uur wel een viering in de Antoniuskerk onder leiding van parochianen en het Antoniuskoor zal de viering muzikaal ondersteunen. Na de viering is er nog gezamenlijk koffiedrinken achter in de kerk.