Dauwtrappen op Hemelvaartsdag in Musselkanaal

Dit jaar is het weer de beurt aan de locatiebestuur van H. Antonius van Padua Musselkanaal om het traditionele dauwtrappen op Hemelvaartsdag ( donderdag 18 mei) te organiseren voor de parochie Heilig Kruis.

Om 8.00 uur worden de dauwtrapper verwelkomt met een kopje koffie of thee in het parochiehuis, Sluisstraat 76, Musselkanaal.

Na de koffie vertrekken de dauwtrappers voor een wandeling in het Horstenerbos. Aansluitend is er een gezamenlijk ontbijt in het parochiehuis.

Om 10.00 uur is er een plechtige Eucharistieviering in de Antoniuskerk, Voorgangers zijn pastoor Jos Deuling en diaken Sander Hof. Het Antoniuskoor en Cantus Iuventis o.l.v. Klaas Withaar zullen de viering muzikaal ondersteunen.