Uitnodiging Family Tour voor ouders en kinderen

Ook dit jaar willen we de gezinnen weer van harte uitnodigen voor de bijeenkomsten van de Family Tour om samen te vieren, elkaar te ontmoeten en te spreken over het geloof en tot slot een gezamenlijke lunch. U/jij komt toch ook?

Emmeloord – zondag 7 mei 2023
Pastoor Koopmansplein 1, Emmeloord. Van 11.00 tot 14.00 uur
Hoogezand – zondag 18 juni 2023
Noorderstraat 154 Sappemeer. Van 9.30 tot 12.30 uur
Assen – zondag 16 juli 2023
Dr. Nassaulaan 3C Assen. Van 9.00 tot 12.30 uur
Coevorden – zondag 1 oktober 2023
Wilhelminasingel 2 Coevorden. Van 9.30 tot 12.30 uur

Graag aanmelden bij mw. Lisette Winter
E-mail: l.winter@bisdomgl.nl telefoon: 050-4065888
Graag weten we daarbij ook de leeftijden van de kinderen i.v.m. de voorbereidingen.

Aan deelname zijn geen kosten verbonden. Een vrijwillige bijdrage is welkom!

Programma

We beginnen de zondagmorgen met een gezamenlijke Mis, waarin uiteraard alle mensen van harte welkom zijn. Voor de jongste kinderen is er oppas.

Na de viering is er tijd voor ontmoeting en geloofsverdieping. Voor de ouders door met elkaar in gesprek te gaan over een thema en voor de kinderen is er een ontdekkingstocht door de kerk.

Aan het einde is er een gezamenlijke lunch. We sluiten de Family Tour af in de kerk met een gezinszegen door bisschop Van den Hout.