Eerste Communie parochie Heilig Kruis 2024

Afgelopen zondagmorgen 2 juni op het Hoogfeest van Sacramentsdag hebben 13 kinderen
uit onze parochie hun Eerste Communie gevierd. De viering vond plaats in de St. Joseph kerk te Zandberg, centraal gelegen
binnen onze parochiegrenzen. De kerk was afgeladen vol en prachtig versierd met ballonnen, de guirlandes, de prachtige plakkaten
van onze Communicanten en de bloemengroep had écht uitgepakt.
De zon scheen maar de temperatuur buiten liet wat te wensen over, zo niet de temperatuur in de kerk, die was ouderwets met zoveel familieleden, vrienden, kinderen en juffen en meesters van maar liefst wel vijf scholen.
Na de viering waarin de communicanten samen met enkele ouders veel hebben gelezen en gebeden hebben we twee foto’s gemaakt. Een statie- foto en een gekke foto.
Communicanten, nogmaals van harte proficiat,
Ingrid Eefting, Marion Mulder en pastoor Jos Deuling