katholiekleven

De website www.katholiekleven.nl heeft deze week een mooie video op internet gezet over de roepingenavonden voor jongvolwassenen (20-35 jaar) in ons bisdom. Een maandelijkse bijeenkomst op vrijdagavond met eucharistieviering, gezamenlijke maaltijd en catechese/persoonlijk groepsgesprek. Begeleid door pastoor Tjitze Tjepkema in Heerenveen. Volgens de deelnemers ‘toffe avonden’ met leeftijdsgenoten in een fijne sfeer. De video geeft een impressie van hoe jongeren dit ervaren. De roepingengroep staat open voor elke belangstellende. Mogelijk een tip voor leeftijdsgenoten in uw parochie, binnen of buiten de kerkgemeenschap. De drempel is laag!

Videofilm Roepingengroep Bisdom Groningen-Leeuwarden ‘Het Vuur Dat Hier Wordt Aangewakkerd Neem Ik Mee’ – Bisdom Groningen-Leeuwarden (bisdomgl.nl)

Bisschop Ron van den Hout