Hier onder volgt verschillende informatie over onze parochie, klik op de locatie waar u meer informatie over wil weten:

Stadskanaal:
De locatie, toegewijd aan de heilige “Maria ten Hemelopneming”, is een kleurrijke gemeenschap die gevestigd is in Stadskanaal en omgeving

Kopstukken:
De locatie, toegewijd aan Onze Lieve Vrouw van Lourdes, is een hechte gemeenschap die geworteld is in Mussel-Kopstukken en omgeving.

Zandberg:
De locatie, toegewijd aan St. Joseph, is een hechte gemeenschap die geworteld is in Zandberg en omgeving.

Ter Apel:
De locatie, toegewijd aan St. Willibrordus, is een hechte gemeenschap die geworteld is in Ter Apel en omgeving.

Musselkanaal:
De locatie, toegewijd aan de heilige Antonius van Padua, is een hechte gemeenschap die geworteld is in Musselkanaal en omgeving.

Scholen:
In onze parochie zijn een aantal scholen, op deze pagina een overzicht met contact gegevens per plaats.