24 augustus: Aanbidding

Op 24 augustus is het precies een half jaar geleden dat de oorlog tussen Rusland en Oekraïne begon.
Destijds hebben we, op Aswoensdag, als parochie een avond aanbidding gehad om te bidden voor vrede in de hele wereld, m.n. in Oekraïne.
Enkele tientallen mensen kwamen voor kortere of langere tijd naar de H. Antonius v. Padua kerk in Musselkanaal om er een kaarsje op te steken en te bidden.

Omdat in veel gebieden in deze wereld de vrede nog ver weg lijkt, ook in Oekraïne, gaan we dit op 24 augustus als Parochie Heilig Kruis opnieuw doen.
Samen bidden bij het Allerheiligste om vrede en recht voor alle mensen.

Op 24 augustus as. is de H. Antonius van Padua Kerk in Musselkanaal geopend van 19.00 t/m 20.00 uur voor aanbidding.
Deze aanbidding wordt afgesloten met de zegen met het Allerheiligste.
Wees van harte welkom om voor kortere of langere tijd mee te bidden en tot rust te komen.
Graag tot de 24e, vanaf 19.00 uur in de H. Antonius van Padua Kerk in Musselkanaal!