Vakantie- afscheid groep 8 viering Willibrordusschool Stadskanaal ‘Een kleurrijk afscheid’

Gisteren 12 juli om 10.00 hebben we de vakantie- afscheidsviering groep 8 gevierd van de Willibrordusschool te Stadskanaal in de Maria ten Hemelopneming-kerk. De kerk zat bijna helemaal vol, zoveel kinderen, ouders, broers, zussen en opa’s en oma’s, een schitterend gezicht. Er stonden gekleurde kaarsen op het altaar en gekleurde ballonnen op het priesterkoor. Na het openingslied en het Kruisteken had meester Pater een mooi woordje voor alle leerlingen en groep 8 in het bijzonder, hij sloot af met de woorden; ‘Een heel fijne vakantie en een mooie start op je nieuwe school’. Groep 8 had een mooi thema: ‘Kleurrijk afscheid’. Vandaar de ballonnen en de gekleurde wereldbol. Mooie gedichten doorkinderen en Juffen en Meesters, samen de Voorbeden gebeden en een afsluitend gedicht door de Juf van groep 8. Buiten hebben we met wijwater de fietsen van de jongvolwassenen van groep 8 gezegend, én….. alle kinderen, Juffen en Meesters van de heeeele school! Een heel fijne en mooie vakantie gewenst een fijne start in je nieuwe klas of op je nieuwe school.

Geloofsgemeenschap Maria ten Hemelopneming

Pastores